Gift ist tödlich.....

Links

Werbung

Gratis bloggen bei
myblog.de

Archiv

Grins mal

Also es isch scho lang her sitt ich wieder son grinser gha han.. es isch sonen ginser über s ganze xicht es verrisst der schier d bagge und so wiiter. d auge glänzä und d bäggli sind rot.. isch doch voll herzig nöd.. naja lug es isch eifach sonen richtige grinsi tag! es isch krass es gat der huere guet und du grinsisch.. und d lüt luege di ah und grinse mit oder sie luegen so tumm.. aber ich mein grins nu isch doch egal wer ned grinst oder wer grinst gat die doch en füechte ghüder ah naja also keep grinsing!!

1 Kommentar 22.8.06 19:24, kommentieren

Hüsli

Ich male hüsli us, rot blau, geel grüen, violet roas. wies mer passt. krank oder ned i machs, verblödend oder nödi machs. es isch sowas das git ornig.. du machsch ornig.. es isch gedankelos.. du denksch ned du machsch eifach wills sonere innere ornig nah gat. du bisch völlig entspannt! vilich isches au unsinn über das z schriebe aber ich muen was schriebe irgendwas also schribi lieber son scheiss als nüt oder wie isch das gange tja was sells..

1 Kommentar 22.8.06 19:28, kommentieren

Liebe

Liebe ist göttlich.. göttlichkeit ist menschlichkeit.. menschlichkeit ist güte. Liebe ist nicht das verlangen oder das Bedürfnis.. liebe ist das lächeln liebe ist wohlwollen. Liebe ist nicht vordernd.. liebe ist anteilname.. liebe ist ein herzhaftes Lachen mit einem guten Freund.

23.8.06 21:02, kommentieren

..°mhm°..

Finster war's, der Mond schien helle
Auf die grünbeschneite Flur,
Als ein Wagen blitzesschnelle
Langsam um die Ecke fuhr.
Drinnen saßen stehend Leute
Schweigend ins Gespräch vertieft,
Als ein totgeschossner Hase
Auf dem Wasser Schlittschuh lief
Und ein blondgelockter Knabe
Mit kohlrabenschwarzem Haar
Auf die grüne Bank sich setzte,
Die gelb angestrichen war.

30.8.06 19:14, kommentieren