Gift ist tödlich.....

Links

Werbung

Gratis bloggen bei
myblog.de

Archiv

Feriiieeeee

Wuiiiii schon bald geht es loooos.. ich fahr weg.. fahr in die Ferien. Nein ich fliege.. =) Ich fliege.. schöön oder=).. Mit dem Flugzeug direkt ins Abenteuer. Abenteuer Bulgarie. Das wird mir auch was werden. Intressant wird es sicherlich und eindrcuksvoll doch wann wird eine Zeit nicht so =) Im moment ist alles prima wirklich priiiimaaadonnnaaaaa=)
ein wirklich tolles feeling.. wer spass hat an der arbeit hat noch mehr spass in den ferien weil er sich nicht die ganze zeit ärgern muss das er wieder zur arbeit muss! es ist einfach herrlich entspannt zu sein auch wenn grosser druck auf einem lastet. Doch was will man mehr als sonne strand und meer

Tight!!!!

12.10.07 18:17, kommentieren

Back in tha hood

Tight leuz!! Ich bin wieder da! Nach einere Wuche voll entspanne und relaxe und penne bis am 3 bini wieder da! jezzt gaz wieder los ämel für e wuche.. huere programm no weiss zwar ned wie ich das na sell schaffe aber ich bin zueversichtlich das ich das no schaff, ich mein bis jezzt hani ja so zimli alles gschafft! mier isch wiedermal einiges igfalle aber das ghört nöd da ine! Also ich wett eifach nume sägä das ich molto mega mässig froh bin das mis chline erschli da uf ide Schwiz gebore isch und au da wohnhaft isch! han wieder mal es anders land xe und mun sägä Happy to be Suisse=)! nja.. guet und ich meine isch doch schön wennd am iflüge bisch uf de flughafe züri und es riiise svp schild luegt der entgägä ich meind as isch doch herrlich=)! also ich han grad es lacherli müesse ablah und das isch d hauptsach. hauptsach mer chan es lächle vergeh=)! guet und denn d schwiizer luft atme. verdammt ich sägs eifach nomal ich bin obermässig froh das ich da wohne! bin au verdammt stolz druf! Juhu!!=) guet ich glaub einigi chönnd mich ned verstah aber lüt ich meine ferie mache i anderne länder isch scho geil aber zum det wohne isch schono en grosse underschid! guet im usland schaffe wetti shcomal mache.. aber mini heimat isch und blibt d schwiz und da luegi das ois die ned wegno wird!!!! ab zur urne!!! =) tight!! schwiz olee haha okey ich han eidütig z viel gschlafe. guet also wie xeit bin happy en schwizerin z si =)!!!!
tight und aus!

1 Kommentar 20.10.07 15:42, kommentieren

Wucheend

Also das Wucheend hed gstartet miteme Heiflug=)=)! isch no geil xi ja und denn.. ehm ja?? ah ja bini diheime ghängt obwohhli ja no was abgmacht het aber wie immer bini nöd gange haha^^ wie typisch njaja.. guet denn am abig hend s tusseli und ich beschlosse no weg zgah.. wie jedes weekend?? ja und denn hani doch grad no d susi gfrögt und dänn ischsi auno mitcho voll cool mol=) und dänn simmer is dipiu und haha denn hend d susi und ich zerst no e gwüssi person gsuecht!! aber ja hehe sie ishc scho dete xi aber mier händ si dänn nüme xe hehe.. ja guet unddänn simmer ebe mit em tusseli is dipiu und dänn.. haha dänn bini no veruse und han dänn die person no troffe hihihi.. ja guet nachere drüviertelstund bini wieder cho voll chald isch xi haha.. und dänn simmer nacher in staff und det isch gröbr abgange.. jaja.. mhm han wieder mal alle scheiss gmacht unglaublich aber hez brucht isch eifach geil xi.. hoffentlich chunnd d susi wieder mal mit hihihi...

tight!

2 Kommentare 23.10.07 18:53, kommentieren

S(v)A

buaaa die huere arbet he nei haha.. ich huere glüngi han wieder 5 täg vor abgabetermin agfange naja jezzt hani mal nochli mails verschikkt ich hoffe mal das chunnd gudi aber ichdänkä scho das wird scho ich mein isch ja bis jezzt immer guet cho^^ haha.. isch schliesslich nüt kreativs gäll tusseli haha..:P naja anyway mis thema isch eifach geil und irgendwie häd eifach kei sau n plan=) haha und das isch geil naja anyway bin wieder mal am pizza frässä=)=) juhuuuuuuuu i mim lieblingsresti da pepinooooo=)=) hehe.. ja so geil ich mein wetzike ruuulez eifach voll ich meine da pepino, dipiu undstaff was brucht mer meh?!?! ah jaund mis bett isch auno da haha *lach*

1 Kommentar 23.10.07 18:55, kommentieren

Weeeeekeeeeeend!!!!

*brüäl* haha! Jetzt hani da doch oni wizz welle sonen Text schribe nacher merki dasi für das ja en andere Blog han! Lääk! Gester isch wieder Typisch-Staff xi!=) so Typisch-Staff wie d SP am Ueli sini Iv Revision xet! Typisch-SVP! *muhaha* händer das gwüsst? naja guet mer wüssed alli das sich die ned möged schmökke aber die händ sich ufgregt. Voll herzig! ach was sells. Guet wie xeid isch wizzig xi!=P ja han die lüt zwar ned xe woni han welle xe defür es paar anderi und noi^^ ojeemine.. GERSTIIII lol ojeoje^^ Was isch no xi? Ah ja ich han Muskelkater! Ich säg jetzt ned wo sus frögt mer mi no wasi gmacht han und ja :P lömmer daaas!=)! Ja.. & dänn ähm ja? Ah ja am 3 oder so bini dänn diheime xi und am morge am foif vor nüni hetti müese ide Schuel si! shiiit bin am 20 vor feng ufgstande läk han wis bisiwätter düschäläd und bin mitem Velo.. ich wieder hole ICH BIN MITEM VELO.. ICH!!! uf jedefall bini mitem Velo id Schuel braust & pünktlich xi! Kei Ahnig wini da gschafft han!. Nja anyway=) Morn goz ja schowieder weg hüt gangi glaub am achti go pennä! *lach*
Ja, ich hoffe eifach es gat allne glich wie mier und sind au nöd allwüssend so wege gester..=) easy..=)

guet wie xeit ich wünsche was hä^^

3 Kommentare 27.10.07 12:11, kommentieren