Gift ist tödlich.....

Links

Werbung

Gratis bloggen bei
myblog.de

Wucheend

Also das Wucheend hed gstartet miteme Heiflug=)=)! isch no geil xi ja und denn.. ehm ja?? ah ja bini diheime ghängt obwohhli ja no was abgmacht het aber wie immer bini nöd gange haha^^ wie typisch njaja.. guet denn am abig hend s tusseli und ich beschlosse no weg zgah.. wie jedes weekend?? ja und denn hani doch grad no d susi gfrögt und dänn ischsi auno mitcho voll cool mol=) und dänn simmer is dipiu und haha denn hend d susi und ich zerst no e gwüssi person gsuecht!! aber ja hehe sie ishc scho dete xi aber mier händ si dänn nüme xe hehe.. ja guet unddänn simmer ebe mit em tusseli is dipiu und dänn.. haha dänn bini no veruse und han dänn die person no troffe hihihi.. ja guet nachere drüviertelstund bini wieder cho voll chald isch xi haha.. und dänn simmer nacher in staff und det isch gröbr abgange.. jaja.. mhm han wieder mal alle scheiss gmacht unglaublich aber hez brucht isch eifach geil xi.. hoffentlich chunnd d susi wieder mal mit hihihi...

tight!

23.10.07 18:53

bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Sue / Website (24.10.07 19:30)
essooo eine vo de geilschte und luschtigschte Abig gsi he Mersi namal vielmal dassd mi gfregt hesch, ha mi huere gfroit !! Oh ja ich bin sofort wider derbi seget mer eifacht Ziit und Ort mer müänd denn mal na zemeträge was würkli alles so gloffe isch adem abig weiss nemli nüm wrkli alles:P ah ja en liebe Gruess vo de Chronä... so hoff mer lönd bald wider d sau usä!! und wie laufts eigetlich mit dim fürwerfeschtmensch? *g*

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen