Gift ist tödlich.....

Links

Werbung

Gratis bloggen bei
myblog.de

S(v)A

buaaa die huere arbet he nei haha.. ich huere glüngi han wieder 5 täg vor abgabetermin agfange naja jezzt hani mal nochli mails verschikkt ich hoffe mal das chunnd gudi aber ichdänkä scho das wird scho ich mein isch ja bis jezzt immer guet cho^^ haha.. isch schliesslich nüt kreativs gäll tusseli haha..:P naja anyway mis thema isch eifach geil und irgendwie häd eifach kei sau n plan=) haha und das isch geil naja anyway bin wieder mal am pizza frässä=)=) juhuuuuuuuu i mim lieblingsresti da pepinooooo=)=) hehe.. ja so geil ich mein wetzike ruuulez eifach voll ich meine da pepino, dipiu undstaff was brucht mer meh?!?! ah jaund mis bett isch auno da haha *lach*

23.10.07 18:55

bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen